Succes met
winnende strategie

 
  • Kiezen welk account of pagina je gebruikt
  • Strategie om jouw concrete doelen te bereiken
  • Bepalen wat ga je doen, wanneer, voor wie,
    waarom en hoe?

Op weg naar succes met de winnende
LinkedIn strategie.

Succes met winnende strategie

  • Strategie om jouw doelen te bereiken
  •  Kiezen welke social media platforms je gebruikt
  •  Bepalen wat ga je doen, wanneer, voor wie, waarom en hoe?

Op weg naar succes met de winnende social media strategie.

7 sleutels voor
de LinkedIn strategie

  • Account(s) kiezen
  • Doel en doelgroep bepalen
  • Frequentie bepalen
  • Contentmix bepalen
  • Effectief gebruik van hashtags
  • Opvolging doen met dialoog aangaan
  • Bepalen hoe je gaat meten en rapporteren

No one size fits all

Er bestaat geen gouden formule voor een LinkedIn strategie. De LinkedIn strategie van Linkways bestaat meestal uit 7 stappen. De invulling is echter maatwerk. Ben je een dienstverlener of verkoop je producten? In welke branche ben je welkom en wat is je doelgroep?

Ook is het belangrijk dat een strategie haalbaar is. Bij het maken van de LinkedIn strategie bespreken we wat haalbaar is. De strategie voor jouw bedrijf wordt vastgelegd in een concreet rapport waarna we de plannen eenvoudig stapsgewijs van het papier halen.

7 sleutels voor
de social media strategie

  • Platforms kiezen
  • Doel bepalen
  • Frequentie bepalen
  • Contentmix bepalen
  • Bereik vergroten met hashtags
  • Opvolging doen met dialoog aangaan
  • Bepalen hoe je gaat meten en rapporteren

No one size fits all

Er bestaat geen gouden formule voor een social media strategie. De social media strategie van Linkways bestaat meestal uit 7 stappen. De invulling is echter maatwerk. Ben je een dienstverlener of verkoop je producten? In welke branche ben je welkom en wat is je doelgroep? Ook is het belangrijk dat een strategie haalbaar is. Bij het maken van de social media strategie bespreken we wat haalbaar is. De strategie voor jouw bedrijf wordt vastgelegd in een concreet rapport waarna we de plannen eenvoudig stapsgewijs van het papier halen.

Zo ziet een social media strategie traject eruit

  1. We houden een intakegesprek
  2.  Je ontvangt het strategierapport
  3. We spreken het strategierapport
  4. Je ontvangt checklists en andere documentatie om de strategie in praktijk te brengen.
  5. We houden een accountability call na 6 weken

Implementeren, hoe dan?

Een van de grootste uitdagingen bij social media is het volhouden. Consistentie is key! Omdat de consistentie belangrijk is plannen we na circa 6 weken een online meeting om de voortgang te bespreken. Zodat je een stok achter de deur hebt.

Implementeren, hoe dan?

Een van de grootste uitdagingen bij social media is het volhouden. Consistentie is key! Omdat de consistentie belangrijk is plannen we na circa 6 weken een online meeting om de voortgang te bespreken. Zodat je een stok achter de deur hebt.

Zo ziet een LinkedIn strategie traject eruit

  1. We houden een intakegesprek
  2. Je ontvangt het strategierapport
  3. We spreken het strategierapport
  4. Je ontvangt checklists en andere documentatie
    om de strategie in praktijk te brengen
  5. We houden een accountability call na 6 weken

De investering voor een social media strategie traject is 297 euro exclusief btw.

Wil je breder marketingadvies of marketing- ondersteuning dan alleen social media?

Linkways werkt met specialisten op het gebied van SEO, SEA, social media advertising, podcast maken, fotografie, videografie, grafische vormgeving, teksten, e-mailmarketing en managementondersteuning.